۱٫ سئو و بازاریابی محتوا باهم یکپارچه‌اند

برخلاف تصور عده‌ای که تردید می‌کنند سئو و بازاریابی درونمایه متمایز از هم و کاملاً

متفاوت و متمایز از یکدیگرند ، این دو درهم‌تنیده‌اند. سئو و بازاریابی درونمایه به مقدار

زیادی باهم همپوشانی دارند. البته میان سئو در بازاریابی چیست محتوا تفاوت‌هایی هم

وجود دارد و به‌عبارت‌دیگر این دو را می‌توان از هم متفاوت دانست – و واقعیت

هم همین است – اما از این سخن نمی‌توان چنین نتیجه گرفت که

این دو باهم در تعارض و دشمنی هستند!

به‌عنوان‌مثال، سئو اندک و فنی‌تر ولی بازاریابی درونمایه مفصل و جامع‎تر است.


۲٫ سئو و بازاریابی محتوا رابطه مکمل دارند

رابطه بین سئو و بازاریابی درونمایه را از یک منظر سایر هم می‌شود نگاه کرد: سئو تقاضا

می‌آفریند و بازاریابی درونمایه به این تقاضاها پذیرش می‌گوید.

واضح است که سئو بدون درونمایه معنایی ندارد.

شما به واژه‌ها، کلمات کلیدی، مقالات، عکس و فیلم و … بیچارگی دارید لغایت بتوانید حرفی از

سئو به وسط آورید. به قول یک کارشناس، سئو یعنی کلمات کلیدی، و بازاریابی محتوا

یعنی استفاده از این واژه ها کلیدی.

کلمات کلیدی، پژوهش در باره آن‌ها، بهینه‌سازی آن‌ها و ردگیری این کلمات طلایی،

سئو را تشکیل می‌دهد. حال استجابت به این سؤال که «چگونه می‌توان از این کلمات

کلیدی کاربرد کرد؟» می‌شود بازاریابی محتوا. تنها مسیر برای به کارگیری کلمات

کلیدی این است که شما آن‌ها را به‌صورت استراتژیک در محتوای خویش به‌کارگیرید.


۳٫ سئو و بازاریابی محتوا درهم‌تنیده‌اند

البته اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، درمی‌یابیم که سئو چیزی بیش از فرآوری محتوا،

وبلاگ نویسی و کلمات کلیدی است. سئو یعنی بهینه‌سازی robots.txt،

بهینه‌سازی متاداده‌ها، استفاده از تگ‌های پسندیده و یک سری مسائل

فنی ازاین‌دست. این بهینه‌سازی‌های فنی، کار را برای بازاریابی محتوا

آسان می‌سازد. یعنی این بهبودها در خدمت ترویج مطالب و محتواهای

سایت است و بهبود تجربه کاربر را به دنبال دارد. به همین خاطر است

که بازهم تأکید می‌کنم پیوستگی میان سئو و بازاریابی درونمایه ناگسستنی است.

واقعاً نمی‌توان حتماً دقیقی میان SEO و Content Marketing ( بازاریابی محتوا)

ترسیم کرد.اصولاً گوگل محتواهای جدید را دوست دارد، هرکس که با

سئو سروکاری دارد، می‌داند محتواهای جدید به‌سرعت نمایه می‌شود

و در صفحه پذیرش جستجوگرها رتبه بالایی نسبت به محتواهای قدیمی و

کم‌ارزش‌تر، پیدا می‌کند. یک سئوی خوب یعنی بیرون دادن منظم و

سازمان‌ یافته محتوا. بیرون دادن منظم و سازمان‌یافته درونمایه هم یعنی این‌

که شما در حال بازاریابی درونمایه هستید، و این شغل را به‌خوبی سپریدن می‌دهید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاریابی ,درونمایه ,محتوا ,یعنی ,کلمات ,محتواهای ,بازاریابی درونمایه ,بازاریابی محتوا ,کلمات کلیدی، ,دادن منظم ,بیرون دادن
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نکته هاي معنوي گنجینه زبان و ادبیات پارسی طراحی سایت و سئو با هوشمند وردپرس ღتقدیم به عشقم،مریمღ طراحی لوگو و نماد با رعایت استاندارد های روز دنیا در سطح بین المللی گل پونه کلينيک زيبايي در تهران دنیای نینا خرید پروژکتور اس ام دی